Zakk Wylde

Klub: Wytwórnia
Data: 03.06.2016
Trasa: Book of shadows II

Yo, yo! Witamy w Łodzi. Mieście, w którym możecie poczuć się jakby dopiero co wczoraj skończyła się tu wojna. Większość kamienic jest w tak straszliwym, opłakanym stanie, że nic tylko pogratulować władzom tego miasta. Do rzeczy jednak! Zmówiłam pacierz(zostałam zmuszona do podróży autokarem!) i wybiegłam na poranny jogging, aby zdążyć na czas. Oczywiście chyba nie muszę wspominać, że jogging wyglądał bardziej jak bieg szaleńca, ale kogo to obchodzi było RANO! Niestety na dworcu autobusowym zostaliśmy poinformowani, iż Polski bus spóźni się 1,5h! Półtorej godziny opóźnienia! Pieprzeni Szkoci. IMG_1716
Po przyjeździe plan był prosty. Bieg do hotelu i szybko na koncert. Wybraliśmy Hotel Grand, gdyż był tani 😛IMG_1559Spodziewałam się klasycznej speluny, a mym oczom ukazała się przepiękna kamienica z XVIII wieku! Nie wspominając już o fenomenalnym wnętrzu! Naprawdę istne cudo. Poza tym, to w tym hotelu David Lynch nakręcił kilka scen do “Inland Empire”. Naprawdę wielkie WOW.IMG_1572

Okay, czas na koncert. Dwa supporty, Złe Psy i Jared James Nichols. Na pierwszy support nie zdążyliśmy(oops), ale Jareda mieliśmy okazje posłuchać i tutaj naprawdę miłe zaskoczenie. Świetny występ, dużo energii, gitarowe popisy i słodki blues 😉IMG_1443Później czekanie na występ Zakka. Nie wiem co on tam robił(podpowiedź, na pewno nie mył włosów), ale kazał na siebie trochę czekać. IMG_1451

Oczywiście, żadnego cześć, ani pocałujcie mnie w dupę. Taki styl ;P. Podobnie jak granie zębami i za plecami.IMG_1469

IMG_1528Dario XXS Lorina 😉IMG_1535
IMG_1544 IMG_1546

Book of shadows II jest bardzo dobra płytą, ale brakowało aranżacji tego koncertu. Spodziewałam się czegoś bardziej w stylu unplugged, a było to co zwykle. Wrażenia co do koncertu mam też raczej mieszane. Wydaje mi się, że był to na pewno dobry koncert dla osób, które nigdy wcześniej nie widziały go na żywo. Zagorzałym fanom też się na pewno podobało. Osobiście bardzo cenie Zakk’a, ale mam wrażenie, że z roku na rok jest coraz gorzej. Tak jakby nie czerpał już przyjemności z tego co robi. Czegoś mi brakuje i cóż no po prostu flaki z olejem, było nudno nie podobało mi się koniec kropka ;P

1.Autumn Changes
13.The King
14.Lost Prayer
15.Sleeping Dogs

Co do Łodzi, cóż…mam nadzieję, że nigdy w życiu nie będę miała okazji odwiedzić tego miasta ponownie. Czegoś tak koszmarnego jeszcze w życiu nie widziałam. Obraz nędzy i rozpaczy(no dobra manufaktura, była okay), a mogłoby być przecież tak pięknie zważywszy na ilość przecudownych kamienic, które teraz po prostu niszczeją. Witamy w Polsce. Cała ulica Piotrkowska dupy nie urywa, zważywszy, że większość miejsc w piątek o północy zostało zamkniętych! Takie nocne życie.

Zazwyczaj jest mi smutno, gdy muszę wracać do domu, ale tym razem było inaczej 😉